Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:18:04+03:00
Stepa Bugeacului si Stepa Baltilor
2014-10-20T20:20:40+03:00
Moldova se fală în două zone naturale: silvostepă și spetă. Vegetația naturală, însă s-a păstrat doar fragmentar. Cealată parte a teritoriului a fost într-atît modificată de activitatea amului, încît savanții sunt nevoiți să reconstituie tabloul fostei vegetații conducîndu-se după diverși factori indirecți.....................Stepa Bălților...Stepa Bugeacului, doar de ele am auzit :)