Răspunsuri

2014-10-20T18:09:50+03:00
Utilizarea sinonimelor intr-un test este necesara deoarece folosirea acelorasi cuvinte este suparatoare,deranjanta.
15 3 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:12:03+03:00
Sinonimele te ajuta pentru a evita repetarea unui cuvant , asa ca daca vrei ca intr-o propozitie sa scrii un adjectiv ( ex: mare) , si dupa vrei sa il folosesti din nou poti gasi un sinonim al acelui adjectiv si asa nu il vei repetu ( ex: gigant ,urias ...)
24 4 24