Valoarea morfologica a urmatoarelor cuvinte sublineate :
Greseala lor a fost capitala.
Pleaca in capitala cu afaceri.
As vrea sa-ti cer parerea.
Pe cer nu erau nori.
Vulpea e un animal siret.
Mi s-a dezlegat un siret.

2

Răspunsuri

2014-10-20T18:07:49+03:00
Capitala-adverb de mod 
capitala-substantiv comun
cer-verb predicativ
cer-substantiv comun
siret-adverb de mod 
siret- substantiv
In fine , dar ce este adverbul , inca nu am invatat
cauta si tu pe net functiile sintactice si valorile morfologice si dupa imi zici
Mda....
Multumesc frumos Sandu !
Pentru ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:08:06+03:00
Capitala - atribut 
capitala - complement 
cer - predicat 
cer - complement 
siret - atribut 
siret - atribut 
2 5 2