Răspunsuri

2014-02-25T20:31:35+02:00

mama a cumparat taitei lati. L-ati vazut? Bunu da cu var. V-ar lasa la mine. Esti un las. L-as lasa, dar trebuie sa isi faca temele. Nava a decolat. Na-va exercitii.

5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T20:32:22+02:00
L-ATI facut sa creada ca se pricepe.
Ai niste pereti lati

Dati cu var?
V-ar placea sa vin la voi?

Ai un prieten las.
Ce l-as pupa.

Titanul era o nava mare.
Na-va mancarea aici .
 
6 5 6