Răspunsuri

2014-10-20T17:58:31+03:00
Cratima inlocuieste litera ''î'' pentru o pronuntare mai usoara.
Cratima,semn de ortografie,marcheaza elidarea suntetului "i" si rostirea in doua silabe a doua parti de vorbire diferite.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:59:22+03:00
S-a folosit cratima,deoarece inlocuieste o vocala.Expresia fara cratima ar fi ,,cresc copacii pana in zare".Atfel se pronuta mai usor.
5 4 5