Citeste textul si raspunde la intrebari: E o dimineata minunata de toamna .Soarele bata in geam si te invita sa privesti frunzele multicolore ale copacilor. Toti ai caseise agita, numai el Dumitrescu Radu, sta in mijlocul camerei si nu spune nimic. - Gata ! Sa mergem ! zice mama.
Bunicul, bunica,matusa Niculina,mama si,la urma tata se indreptara spre usa. -Am uitat baiatul! striga mama. Lui Radu ii vine sa rada. -Ati uitat tocmai ce era mai important! -Da, spune tata. Mi se pare ca el incepe astazi scoala .Noi doar il conducem.
Il lasa sa treaca inainte, cu ghiozdanul in spate, in uniforma noua. Radu zambeste .Se gandeste ca, mergand odata cu el la scoala , toti au in aceasta zi sapte ani.
INTREBARI; 1. Ce zi este descrisa in text? 2. De ce se agitau toti din casa?

2

Răspunsuri

2014-10-20T18:00:15+03:00
Ziua descrisa in text este o zi de toamna . Acestia se agitau deoarece era ziua inceperi scoli 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T18:00:17+03:00
1.Ziua descrisa in text prima zi de scoala 
2.Copii se tot agitau in clasa deoarece aveau toti sapte ani 

2 4 2