Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:38:31+03:00
Tară:
Avantaje: Aer curat, oamenii civilizaţi, culturi bogate şi peisaje minunate.
Dezavantaje:  sărăcie, discriminare din partea orăşenilor.

Oraş:
Avantaje: Multe magazine, bani mulţi pe afaceri importante, metrouri etc.
Dezavantaje: Aer poluat, oamenii indisciplinaţi 
2 5 2
2014-10-20T17:44:25+03:00
Aer curat, oamenii civilizaţi, culturi bogate  la gtara
1 5 1