Răspunsuri

2014-10-20T17:29:32+03:00
În timp ce eu citeam cartea am început să râd deoarece în timp de fetiţa culegea flori bunicuţa se lupta cu lupul. După aceea m-am amuzat copiios deoarece Scufiţa zbură într-o clipită spre casa bunicuţei dar dădu de lup. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:31:26+03:00
Era vara Iona sedea pe prispa si ''citea,, o carte. Cind te uitati la el,el de parca ''zbura,,. Se vedea ca era fericit caci ''ridea,, in hohote.Cu toate ca cartea era despre''lpte,, Ioana totusi ''a cules,, multa informatie de acolo.
Aceasta a fost cea mai interesanta carte pe care a citito Ioana 
Merci !!
cu placere
poti sa pui raspunsul meu ca cel mai bun te rog
Da!!
mersi