Răspunsuri

2014-10-20T17:23:36+03:00
In livada sunt MIRESME STINSE .                                                                        Din copac au cazut NUCI INTUNECATE .                                                               Danut are PARUL DE ARAMA .                                                                               Din cer strabat LUMINI DE SOARE .                                                                                                     
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:48:06+03:00
In livada sunt arome  dulkci si amarui
Simteam cum niste miresme stinse ma invaluiau
Era asa frumoasa ca ti se parea ca avea parul de arama
Pe pamnt cad lumini de soare

3 5 3