La o tipografie s-au tiparit 15560 exemplare dintr-o carte pentru copii,in prima saptamana. In a doua saptamana s-au tiparit cu 2800 mai putin decat in prima saptamana si cu 1350 mai putine decat in a treia saptamana.
a) cate exemplare s-au tiparit in a treia saptamana?
b) cate exemplare s-au tiparit in total?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:19:54+03:00
1.   Cate exemplare s-au tiparit in a doua saptamana?
       15 560-2 800=12 760

2.   Cate exemplare s-au tiparit in a treia saptamana?
      12 760+1 350=14 110 
 
3.   Cate exemplare s-au tiparit in total?
      15 560+12 760+14 110=52 430

15 4 15
2014-10-20T17:21:38+03:00

in prima saptamana =15560 exemplare

in a doua saptamana=15560-2800-1350 =11410

a) 2800-1350 =1450

b) 1550+11410+1450=14410


3 4 3