Răspunsuri

2014-10-20T17:15:01+03:00


Nu cred ca e timp pentru 50 ,dar...

Liliac

crin

trandafir

orhidee

craciunita

ficus

cactus

trifoi....cauta pe search si sigur gasesti si mai mareste goal-ul....



2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:16:27+03:00
Lalele, zambile, lacrimioare, narcise, ghiocei, garoafe, toporasi, trandafiri, muscate, viorele, dumitrite, gangliole, papadie, orhidee, raflesia, trandafirul jamponez
2 5 2