Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:04:21+03:00
Rolul cratimei este pt caderea vocalei "i", pronuntarea impreuna a doua cuvinte, si  daca e o poezie, cratima ajuta la rima, ritm si masura :)
daa te marchez ca cel mai bun rasp
eu sunt a IV-a ,nu stiam alt ceva decat ce am scris mai joc
Merci!:) Bafta in continuare!
jos*
merci
2014-10-20T17:04:47+03:00
                ,,ce-mi'' = o actiune  si poate fi inlocuit cu cuvintele ,, ce imi ''