Bună, mă ajutaţi la problema: '' Cîţi călători erau în tren, dacă la o staţie au coborât jumătate din ei,au urcat 28 de călători şi acum sunt 124 de călători ? '' prin ecuaţie .. Dau cel mai bun răspuns :D

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:02:52+03:00
        124 - 28 = 96  au fost la inceput in tren
         96 : 2 = 48 ramasesera dupa coborare 
 
         
2 5 2
2014-10-20T17:05:14+03:00
128- 28=96 au fost in tren 96:2=48 sunt acuma in tren