Răspunsuri

2014-10-20T17:06:17+03:00
Cetarean + sufixul "ie", prefixul "des" + cuv de baza pereche + sufixul "a" , morarita-nu stiuu, sa format de la cuv de baza frumusete+ pref "ne si in" , oltean + eşte, cuv de baza armă + prefixele "(a)" si "re" si in . ma rog ce o fiii asa de greu nu stiu, dar sper sa te ajute, mai bine asa decat deloc...
ajutatima va rog la alt exercitiu .. va rooggg ... sa utilizez intr-un context si sa fac propozitii cu cuvinteele.: a comunika,a vorbi,a intelege, mesaj , a incepe, a termina , a intrerupe ... te trogg
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:07:47+03:00
Cetatenie=cetatean + "ie"(derivare cu sufix)
a desperechea= "des" + pereche (derivare cu prefix)
morarita= moara + "ita" (derivare cu sufix)
neinfrumusetat= "ne" + a infrumuseta +"at"(derivare parasintetica)
olteneste= oltean + "este" (derivare cu sufix)
a reinarma= "re" + a inarma (derivare cu prefix)
2 5 2