Răspunsuri

2014-10-20T17:00:29+03:00
Mi-oa-ră,le-oai-că , bi-o-lo-gie,a-le-e , beau.
După modelul ăsta poți continua.
Succes

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:02:15+03:00
Diftongi : mai , dau , leu , lei , fiu , goi , nou , răi , rău , câine
Hiat : contraatac , aer , aici , aur , real , leit , neon , zmeura , pion , fiinta , fiul
Triftong : tăiai , leoaică , creioane , căsoaiei , înșeuează , lăcrămioară , doreau , beau , leoarcă