Răspunsuri

2014-10-20T16:53:49+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:56:09+03:00
De obicei despre imigranți ( cei veniți din alte țări,de ex.). Asta pentru faptul că nu sunt legați de locuri,nu cunosc obiceiurile,tradițiile ,nu au rude , sunt practic necunoscuți.
Se mai folosește termenul ăsta și despre locuitorii aceleiași țări dar care vin din alte zone ( oltenii care se mută în Ardeal,de ex. )
17 4 17