Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:53:29+03:00

Toamna este un anotimp special ,in care diferite fenomene pot exista sau nu ,dar in care cu siguranta intalnim  ploaia ......de frunze!Cineva a spus ca ,,toamna este a doua primavera cand fiecare frunza este o floare''.Nu stiu ce stare a avut acea persoana cand a scris citatul anterior ,dar a avut dreptate...Toamna este un anotimp al apropierii de ,,moarte'', dar in acelasi timp,frunzele se aseamana cu florile primaverii care se ofilesc atunci cand le vine clipa.....si de aceea toamna este atat de speciala....
6 4 6
2014-10-20T16:53:46+03:00
Toamna , un anotimp melancolic. frunzele ofilite, florile cu mirosul lor  batran.....
copacii,plang , neasteptand venirea plapumii de zapada , ce curand va cadea peste ei. crengile lor pline cu fructe imbelsugate asteapta culese. aerul proaspat,racoros si curat ne imbie. pasarile ne dau la revedere sperand sa ne vedem si la anul.cerul nuu ne mai zambeste,ci e trist.:( . oamenii,fericiti isi culeg recolta imbelsugata. 
           cel mai bun?
5 4 5