Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:48:09+03:00
Este un patrulater care are orice doua varfuri consecutive , situate de aceiasi parte a dreptei determinata de celelate doua varfuri 
1 5 1
2014-10-20T16:48:10+03:00
Spunem c˘a un patrulater este convex dac˘a dreapta-suport a fiec˘arei laturiare proprietatea c˘a ˆın unul din semiplanele deschise determinate de ea se afl˘a dou˘a vˆarfuri alepatrulaterului