Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:44:13+03:00

Iarna, argintiile paduri sunt ca-n povesti.

Corabiile indepartate se indeapta spre rasarit.

Rochiile papusii mele s-au patat cu cerneala.

Ieri mi-am terminat exercitiile usoare.

Dupa explicatiile primite am inteles de ce s-au batut.

5 5 5
2014-10-20T16:45:24+03:00
Argintiile păduri se vedeau din depărtare precum niste diamante .
Corăbiile indepartate au plecat in cautarea comorii pe furtuna.
Mama trebuie sa coase rochiile papusii .
Exercitiile usoare de la matematica le-am terminat in 10 minute .
I-a multumit profesoarei pentru explicatiile primite . 
2 5 2