Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:38:55+03:00
Batranete
gasite
pareri de rau
suparare
a se bucura
mersi forte frumos
apasa nultumesc si evalueazane
ms mult
cu placere mi-ai fost de folos
2014-10-20T16:40:22+03:00
 tinerete = batranete 
 pierdute =  gasite
pareri de bine = pareri de rau
veselie = tristete , intristare 
a se supara = a se impaca , a se inveseli 

mersi foarte mult
Apasa pe ” Multumesc ” :)
am apastat