Imi trebuie urgent va rog , multumesc! Alcatuiti cate un enunt in care verbele sa fie la :
*persoana a II a , numarul plural;
*persoana I, numarul singular;
*persoana a III a , numarul plural;
*persoana a II a , numarul singular.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:36:47+03:00


1. Voi mergeti in parc.

2.Eu sunt racita.

3. Merg la film cu ei (sau ele):)).

4. Ai fost si tu la mare?

1 5 1
2014-10-20T16:49:01+03:00


voi veniti la scoala
eu merg la biblioteca
ele vor inghetata
tu  vrei in parc