Răspunsuri

2014-10-20T16:34:47+03:00
Iti zic eu 2 :
 
         Merg cu Alina care il cheama pe Sorin sa mergem la film ,pentru ca ruleaza filmul la care merge si Corina . 
         Mergem la scoala pentru ca astazi sunt concursurile la romana , maine sunt la matematica , poimaine sunt la geografie si raspoimaine sunt cele la sport . 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:40:15+03:00

merg maine la circ pentru ca sunt clovni,sunt rechini ,sunt pelicani,sunt pesti pirania si sunt mul mai multe animale . sper ca team ajutata cat de cat
ai scris doar una
ii trebuie 15 ,eu am zis 2 ,tu ua ,deci are pana acum 3 propoziti