Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:29:05+03:00
9750+4886=14 636 (scazatorul)
x-14 636=17 890
x=17 890+14 636
x=32 526
13 4 13
scuzama ca te intreb dar cum fac puncte te rog ajutama pls
puncte? o.O
2014-10-20T16:33:26+03:00
9750+4886=14636 scazatorul
Descazutul = scazatorul +diferenta
14636+17890=32526

32526-14636=17890
scuzama ca te intreb dar cum fac puncte te rog ajutama pls
Nu poti face puncte decat rezolvand problemele postate.Trebuie sa incerci sa rezolvi corect. Ajuti si alti copii si te ajuti si pe tine...