Răspunsuri

2014-01-06T17:42:33+02:00
Media aritmetica ponderata este tot un fel de medie aritmetica numai ca are in plus ponderile.
Formula mediei aritmetice este a+b/2, iar media ponderata cu ponderile, de exemplu, 3 si 4 este 3a+4b/3+4.
(/-linie de fractie)
(a, b-numere reale)
13 4 13
ms
cu placere
map(media aritmetica ponderata) este cam la fel cu media aritmetica.diferenta e ca media se afla pe o fractie si contine ponderi(sincera sa fiu nu stiu ce sunt ponderile nu ne-a spus).sa luam drept ex. nr. 3,4,5 si ponderile 6,7,8.se rezolva astfel:3x6+4x7+5x8/6+7+8=18+28+40/21=86/21 apoi imparti si gata.asta e media aritmetica ponderata.sper sa te ajute
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-06T18:52:10+02:00
map(media aritmetica ponderata) este cam la fel cu media aritmetica.diferenta e ca media se afla pe o fractie si contine ponderi(sincera sa fiu nu stiu ce sunt ponderile nu ne-a spus).sa luam drept ex. nr. 3,4,5 si ponderile 6,7,8.se rezolva astfel:3x6+4x7+5x8/6+7+8=18+28+40/21=86/21 apoi imparti si gata.asta e media aritmetica ponderata.sper sa te ajute
10 4 10