Răspunsuri

2014-02-25T20:10:20+02:00
este primavara soarele s a dezamortit si incepe sa dea caldura,ghioceii au reaparut si incet isi scot splendoarea la vedere.cu bucurie de 1martie am serbat prima zi de primavara si le am impartit colegilor martisoare ee toate culorile posibile.iar  de 8martie i am daruit mamei o fel
O felicitare in care erau scrise cuv de multumire
(Asta este continuarea scz...am pasat din greseala trimitere)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T01:43:49+02:00
                                           Primavara hazlie
  Era prima zi de primavara ,in care noi colegii ne daruiam cu o mare placere martisoarele  pe care ne era drag sa le privim si mai ales sa le daruim.
  Dar nu aceasta esta asa de important in aceasta intamplre,ci cel mai important lucru este ca de martisor am putut darui pe langa un martisor o bucurie de lunga durata si o amintire foarte frumoasa cand i-am daruit lui Mihai,colegul nostru al carui tata a murit intrun accident,un martisor de culuoare alba cu poza lui si a tatalui care am obtinuto foarte greu de la mama sa in clasa 1.
  Vazand acel martisor ochii i sau umplut de lacrimi si a spus cu o voce ca de inger ca nu va uita niciodata aceasta zi si de atunci nu lam mai vazut pe Mihai fiid trist niciodata asa ca am numit acea zi "Primavara hazlie."
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Trist :(((( .
mie m-ie groaza sa ma gandesc ca asa ceva sa putea intampla tatalui meu