Puteti sa ma ajutati si pe mine la un exercitiu la Engleza,va rog exercitiul este urmatorul.Choose the correct word: 1.He never arrived so.... we left a) after b) lastly c)in the end. 2. ....I want to thank you for coming. a) First of all b) At first c) The first. Trebuie sa puneti cuvantul corect in locul acelor punte si trebuie sa alegeti dintre a , b sau c .

2

Răspunsuri

2014-10-20T16:37:17+03:00
1=c 2=b, si a tot se potriveste daca trebu numai un e b

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T17:07:49+03:00