Răspunsuri

2014-10-20T16:14:48+03:00
Apa , lumina si oxigen
si mai trebuie ceva...
Si raspunsul la a2-a intrebare??? dau cel mai bun raspuns care imi raspunde primul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:15:35+03:00
 Au nevoie de soare si oxigen 
Si raspunsul la a2-a intrebare??? dau cel mai bun raspuns care imi raspunde primul
La a2-a intrebare cred ca e asa -- radacina, tulpina , frunza
imi mai trebuie ceva la intrebare 1
Ma gandesc
Plantele mai au nevoie si de umbra , nu numai de soare... sau de ocrotire :)