Răspunsuri

2014-10-20T16:16:27+03:00

Copilul merge drept inainte.

Colegul sau este mereu drept. (onest)

Ea stie ca nu are doar un drept. (dreptul la opinie gen...)

Papucii ii stateau ciudat: cel drept era mai ridicat decat cel stang:)) Hmm..cam atatea sensuri stiu:) Sper ca te-am ajutat.


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:25:58+03:00
1. Am fost admis la facultatea de drept
2. Ionel a inceput ziua cu dreptul.
3. Ma doare piciorul drept de cateva zile.
4. Stefan cel Mare a fost un domnitor drept cu slujitorii sai.
5. Acest lot de pamant imi apartine de drept
6. Mana dreapta a lui Saruman era Grima cel Viclean.
7. Partidele de dreapta nu au nicio sansa la viitoarele alegeri.
8. Dreptul la proprietate este inalienabil.
9. I. L. Caragiale este considerat drept parinte al dramaturgiei romanesti.

1 5 1