Răspunsuri

2014-10-20T16:15:00+03:00
Rezultatul este 132, se anuleaza 35 cu -35 si 76 cu - 76, nu stiu ce casete sa compeltezi
nu inteleg
☺☺☺
35 + 76 + 132 = 132 + 76 + 35 cred asa a raspuns
emil
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:15:38+03:00
Stim ca adunarea este comutativa , adica a+b = b+a .
==> 35 + 76 + 132 = 132 + 76 + 35
nu e asa
e altcumva
a+b = b+a . e adevarat dar nu
Asta e ideea problemei . a+b+c = a+c+b=b+a+c=b+c+a=c+a+b=c+b+a si se vede clar ca cel care lipseste este 132 ( 35 + 76 + 132 = _ + 76 + 35 , vedem ca 35 si 76 apar si in stanga si in dreapta , in concluzie cel care nu apare in dreapta este 132 ==> nu trebuie sa efectuam calculul ) .