Alcatuiti o poezie folosind cuvintele:forma hidrodinamica , animale acvatice , inotatoare , vezica inotatoare , intituleaza poezia. Aceste cuvnte sunt luate de la biologie la tema stucturi adaptate pentru locomotie la animale acvatice.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:21:04+03:00
Animalele acvatice sunt hidrodinamice 
Sunt innscute innotatoare
Si pe apa plutitoare 
Au o perna protectoara
Care se numeste vezica innotatoare
2014-10-20T16:50:20+03:00
Animalele acvatice                                                                                                             au forme hidrodinamice                                                                                                     dotate cu inotatoare codala                                                                                             care folosesc la propulsare                                                                                             si doua perechi  pectorale                                                                                              care  folosesc la frinare