Răspunsuri

2014-10-20T16:05:33+03:00
Este situat in Muntele Kilimanjaro din nord-estul Tanzaniei, Africa :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T16:08:32+03:00
Așezarea geografică a masivului Kilimanjaro este la 340 km sud de ecuator
, la granița dintre Tanzania și Kenia, fiind situat în nord-vest pe teritoriul Tanzaniei , la circa 500 km deDaar est Saalam, 200 km de Nairobi și 560 km de Lacul Victoria
...............Sper ca astea sunt cele corecte bafta!!

1 5 1