Ce inseamna propozitia :Omul care seamana lumina!!!!!??? Dau cele mai multe puncte,dar ajutati-ma repede!!

2
Se poate si un minieseu,eu nu prea inteleg sensul propozitiei,si daca se poate va rog un text micut!!

Răspunsuri

2014-10-20T15:59:34+03:00
Omul care seamana lumina inseamna omul care creaza lucruri pentru placerea sufleteasca
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T15:59:42+03:00
Omul care seamana lumina - optimist