Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-25T21:58:55+02:00
Am mai întâlnit problema asta (cumva o fi vreo colegă de-a ta cine a mai întrebat? zic și eu)
Am aflat de la ea că benzina are densitatea 800 kg/m cub (iar apa 1000), am făcut un raport și am înmulțit cu cele 50 kg, ca să aflu că intră 40 de kg de benzină. Caută întrebarea ei dacă mai vrei detalii ;)
2 5 2
2014-02-25T22:56:45+02:00
Masa combustibilului din rezervor va fi mai mica de 50 kg.
Pentru a o afla exact, trebuie aflat volumul rezervorului:
V=masa apei/dens apei=50kg/(1000kg/mc)=50l
Masa combustibilului din rezervor=V x densitatea benzinei=0, 05mc x (730kg/mc)= 36,5 kg.
sper ca te-am ajutat!!!

7 3 7