Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T15:54:15+03:00
O carte=8 lei 5 carti=8x5 sau 8+8+8+8+8 =40 lei ghiozdanul= 155-40=115 lei
Comentariul a fost şters
:*
Comentariul a fost şters
2014-10-20T15:54:23+03:00
1 carte = 8 lei
5 carti = 40 lei

5c(arti) + 1g(hiozdan) = 155 => 40 + 1g = 155 => g = 155 - 40 => ghiozdanul costa 115 lei
Comentariul a fost şters
5 carti + 1 ghiozdane=155
155-40=155 ghiozdan
Si eu ce am scris mai sus :)) ? Si vezi ca ai gresit tu, nu eu :P
Comentariul a fost şters