Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T15:50:27+03:00
În natură plantele trăiesc pretutindeni, populând toate mediile de viață (terestru, acvatic, aerian). Ele își desfășoară ciclul de viață sub influența factorilor de mediu. În decursul dezvoltării istorice a plantelor (deci într-un timp îndelungat) acestea au fost supuse marilor variații ale factorilor abiotici. Pentru a supraviețui, plantele și-au modificat în timp structurile, forma organelor și înfățișarea, aceasta fiind adaptarea plantelor la mediul de viață . Spunem că ele s-au adaptat la mediul de viață în care trăiesc.
2 5 2
2014-10-20T15:51:33+03:00
In natura . Le gasesti peste tot . Se hranesc cu substante  minerale din pamant . Soarele , pamuntul bun si apa le ajuta la creste . Simplu si usor ;)