Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T15:43:26+03:00
Fenomene chimice

Def.
Fenomenele chimice sunt transformarile care modifica compozitia substantelor.
Exemple:
-arderea
-stingerea varului
-fermentatia -alcoolica
-acetica
-lactica
-coclirea vaselor de arama
-ruginirea 

 
Fenomene fizice

Def.
Fenomenele fizice sunt transformarile pe care le sufera corpurile las�nd nemodificata compozitia.
Exemple:
-ruperea
-sfarmarea
-spargerea
-dilatarea
-fierberea
-evaporarea
-dizolvarea
-topirea
-solidificarea

1 5 1
2014-10-20T15:46:23+03:00
Chimice : Ruginirea cuiului,fermentatie,arderea lemnului etc..
Fizice:ruperea unei foi ,spargerea unui geam,dilatarea unui corp etc..