Faceti propozitii cu personificari pentru :soarele,vantul,izvorul,copacii,florile,ploaia,marea

2
Soarele zambeste pe cer- personificare.
soarele zambeste, vantul sulfa; izvorul merge neincetat; copacii se leagana; florile dorm; ploaia suiera; marea nu oboseste

Răspunsuri

2014-10-20T15:36:45+03:00

soarele zambeste, vantul sulfa; izvorul merge neincetat; copacii se leagana; florile dorm; ploaia suiera; marea nu oboseste
10 3 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T15:37:57+03:00
Soarele zambeste celor de pe pamant.
Vantul le spune celorlalti,prin suflarile lui infricosatoare,sa stea cuminti.
Izvorul susura de parca ar plange.
Copacii se dezbraca de haina lor cea verde,imbracand-o pe cea alba.
Florile zambesc de bucurie ca au fost udate.
Ploaia este furioasa,asa ca bate in geamuri.
Marea ne vorbeste prin valurile ei furioase.
19 4 19
Merci mult :*
Nu ai pentru ce :* Cu asta ma ocup :))))
Ma poti ajuta si la mate?