Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T15:26:39+03:00
Cel ce are urechi este omul interesat de mesajul transmis de altcineva.Interesat ești sau poți deveni doar dacă ești atent la ceea ce ți se spune.De asemanea ,în multe cazuri oamenii nu vorbesc despre o persoană anume tocmai ca să nu- jignească,ci vorbesc la modul general,dând un exemplu de comportament. Dacă ești atent îți poți da seama dacă te numeri printre cei vizați.

Succes
ms mult
multumesc și eu pentru coroana.
=)
ce classa estii?
??
2014-10-20T15:26:46+03:00
Adica cel care are urechi sa il auda chiar si pe cel mai sarman decat el daca ii cere ajutorul
adica eu iti cer tie ajutorul si sunt mai sarmana decat tine tu ar trebui sa ma ajuti nu sa ma eviti si pe restul care iti cer un favor sau ceva (care sunt de nivelul tau=bogati) sa ii ajuti ca atunci nu ai fi corect