Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T14:53:10+03:00
Neologisme : mouse ,
 week-end ,
abil (este sinonimul  cuvintului indeminatic care a aparut recent)
voiaj( inainte se sounea calatorie),
dulap (inainte se zicea cufar)
ce inseamna
abundenta
abundenta ( se spunea belsug )
detalui (se spunea amanunt)
apel (se spunea chemare)
a germina (se spunea a incolti )
detaliu*
multumesc
2014-10-20T14:58:18+03:00
- echivoc ( cu mai multe înțelesuri) provine din franceză,
- invalid ( persoană care are o infirmitate),provine din franceză.
- manetă ( pârghie de mână cu care se declanșează/oprește un mecanism,din fr.
- a divulga ( a dezvălui o taină) , provine tot din franceză
- avantaj ( folos,profit), provine tot din lb. franceză