Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T14:48:43+03:00
     Banca scolara are diverse forme si culori, nu exista un model standard (fix). In general banca este fabricata din lemn si fier. Partea de sus, pe care scrie elevul este din lemn iar picioarele din fier. Exista si banci de tip birou cu picioare din acelasi material.
     
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-10-20T14:48:47+03:00
 Banca de la scoala este foarte ingrijita.Are culuoare are unde sati pui ghiozdanu propriu.