Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T19:44:37+02:00
Folosim teorema lui pitagora =>
Ip² = C1² + C2², dar stim ca C1 = C2
8² = 2C1²
64/2 = C1²
C1 = √32
C1 = C2= 4√2
P = C1 + C2 + Ip
P =8√2 + 8
P = 8 ( √2 + 1 )  cm
 
1 5 1
2014-02-25T19:45:12+02:00
AB2 + AC2 = BC2 ===>
8×8=2 AB2 ===> 64=2 AB2 ===>  AB2=32===> AB=4√2
P=8 + 8√2
Unde am scris AB2 si AC2 si BC2 ma refer la puterea a doua,... deoarece  aplici teorema lui pitagora si iei catetele egale, fiind triunghi dreptunghic isoscel