Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T14:39:48+03:00
Toamna ,arome dulci si amarui imi bat in geam.
Parfumul trandafirilor ramasese acum doar niste miresme stinse
In stralucirea soarelui,Monica avea parul de arama.
Pe aleea de aur alunecau incet nuci intunecate spre rasarit.
Prin copacul vestejit treceau lumini de soare .
76 4 76
2014-10-20T14:42:08+03:00
Stiu cu lumini de soare si miresme stinse Prin copaci cu frunze ruginii se vad lumini de soare. Lacrimile lui septembrie împrăștie miresme stinse.
25 4 25