Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T14:05:12+03:00
Izbutesc=reusesc
tacere=liniste
se uita=privesc,trag cu ochiul
zice=graieste,spune,vorbeste
staruie=insista
bondoaca=marunt si gras,mic de statura si plinut
zburlita=ciufulita.Sper ca te-am ajutat :)
53 4 53
2014-10-20T14:07:55+03:00
Izbutesc=Linistesc;
Tacere=Liniste;
Se uita=Privi;
Zice=Spune;
Staruie=Insista;
Bondoaca=Inghesuit;
Zburlita=Ciufulita. 
17 3 17