Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T14:01:06+03:00
Am o bluza de culoare rosie.
In salata am taiat si o rosie.
Eu ti-am adus un dar de ziua ta.
Andrei vrea sa plece,dar Mircea vrea sa ramana.
Mergi drept pana la intersectie.
Invata la drept.

2014-10-20T14:02:39+03:00
Am pus stiloul drept sa nu se duca jos . 
El e cel mai drept om .

De ziua mea am primit un dar foarte frumos.
Dar cand vine unchiul Marin ? 

Acea carte are culoarea rosie .
Acea rosie din gradina s-a copt.
Eu i-am dat un dar Anei
Dar de ce nu am voie afara?
Mama a mancat o rosie
Coperta caietului meu e rosie
ms