Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T13:32:10+03:00
Mama i-a spus Esterei sa ia un covrig din punga.

Bunicule,  ia o prajitura!
alta
te rog
si in prima prop era cu ia legat...
da dar era si cu ia legat si cu i_a dezlegat
ok
2014-10-20T13:33:01+03:00
Ia se scrie legat atunci cand are sensul de "a lua" sau cand este o interjectie .
Ex : Ia o haina pe tine.

Daca la asta te refereai !
1 1 1