Răspunsuri

2014-10-20T13:28:00+03:00
Pai cu . : In codru sunt multe animale sălbatice. Cu semnul ! : Oau in codru s-au ingalbenit frunzele! Si cu semnul? : Ce se aude din codru ???
București!
cati ani ai
cati ani ai?
Tu unde stau
cati ani ai
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T13:30:29+03:00
De la ferestra casei mele se vede codrul aramui.
Ce codru minunat !
Aceia sunt Codrii Vlasiei ?
Aaa
Bn
Nu era vorba despre tine!
ok
Aaa bn dar spune si u pe nume