Răspunsuri

2014-10-20T13:11:21+03:00
1319+615=1934 barbati
1934 +1319=3253 barbati si femei       copii  tot 3253
3253+3253=6506 concurenti participa la concurs

ai evaluat gresit raspunsul cel bun......
Asai
Ms
data viitoare ,mai multa atentie.....
Ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T13:15:46+03:00
1 319=femei
cu 615=mai multi barbati
1 319 +615=1 934= barbati 
1 319[femei]+1 934[barbati]=3 253[barbati]
3253*2=6 506[copii]
acum 3253+6506=9 759 
sunt sigura ca e bine 
te rog marcheaza-ma ca cel mai bun

















nu e raspunsul cel bun ,nu e cel mai inteligent.....