Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T12:43:45+03:00
Descazutul=675
scazatorul : 675-123=552
675-552=123 diferenta
2 5 2
2014-10-20T12:54:57+03:00
675-123=552 (diferenta)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          R:552 (diferenta)
1 1 1