Răspunsuri

2014-10-20T12:08:40+03:00
Deschisa, deoarece apa de pe ea sunt atrasi de forta si cad.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-20T14:18:36+03:00
Viteza de evaporare a apei depinde de mai multi factori. Unul foarte important este suprafata de evaporare care trebuie sa fie mare. Ex punem o ceasca de apa intr-o cana si o ceasca de apa intr-un lighean mare. Apa se va evapora mult mai repede din lighean deoarece suprafata de evaporare este mare. Concluzia:
Pentru ca sa se usuce repede, umbrela trebuie lasata deschisa deoarece suprafata de evaporare este mare!
Succes!
4 3 4