Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T19:35:41+02:00
Pentru ca in conceptia populara baiatul inalt,subtirel,cu mustata era cel mai frumos.De aici si denumirea de Fat Frumos ( nascut foarte frumos pentru parintii sai )
3 5 3
2014-02-25T19:37:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru ca este vorba  despre acel baiat numit Fat frumos si din lacrima se refera  starea sufleteasca .
1 5 1